Världens mest ointressanta liv?

Hejsan svejsan!

Hoppas ni mår bra. Gud, har ju ingenting att berätta! Skriver mest för att fylla ut. Idag har det vart en ordinary skoldag, började 10 över 11 och slutade kvart i 3. Ganska kort det vill säga, och dagen gick väldigt snabbt. Vi kollade på en halv tysk film på psykologin. Den verkar rätt intressant faktiskt.

Idag såg jag vårt nya skolcafé med egna ögon, trevligttrevligt. Och jag har snart druckit upp 2 liter cola själv, hahaha. Not good, but it tastes good. ;) Imorgon har jag prov i projekt och företagande, har inte pluggat så mycket, men det är inte ett vidare stort prov, så det ska nog gå bra! Får läsa på lite innan jag ska gå och lägga mig. Hihi, Dani visade mig en random sida där man kan chatta med slumpmässigt valda folk from around the globe. Har pratat med en skittrevlig (snygg) 21 årig kille från Frankrike. Han verkar reko, men visar han sig vara ett pervo är det bara att sluta snacka med honom, inte svårare än så! xD

Nu har jag uppdaterat er om vad som händer i the fabolous life of Marie. Varsågoda!

Take care, bye!


Kommentarer
Postat av: DANI

(Y) har ni bytt msn elr nått?

2010-02-03 @ 22:42:57
Postat av: Nadja

hahaha menar du omegle?!

2010-02-05 @ 14:26:11
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0