Bitterljuva veckodag.

Goddagens!


Hoppas att dagen har vart bra. Idag segade jag i sängen och mös med lilla Busan innan jag gick upp vid typ halv 12. Skönt som tusan! När jag hade segat klart framför teven så började jag skriva på talmanuset som vi har i uppgift i svenska b. Jag blev klar ganska fort, men jag vet inte hur hög kvaliten blir, men jag hoppas iallafall på att jag kan få vg på den eftersom jag har det i omdöme. Sen så spelade jag typ 10 minuter boxning på wii fitness och brände 45 kalorier på det, hehe. Inte så mycket med tanke på vad jag stoppar i mig. ^^ Sen så åt jag omelett (äggröra..) med cola och en bit morotskaka, awesome lunch. 

Idag ska jag äta chicken tikka masala till middag (gör absolut ingenting att jag åt det i fredags) vilket ska bli superdupergott! :D Och ikväll går "Scream 2" på teve på femman, och eftersom jag såg ettan förra söndagen så kanske man borde glutta på uppföljaren också. Passar nog bra till de överblivna chipsen.
(Note to self: glöm inte PROJECT RUNWAY klockan 19!!!!!)


Så här blev alltså håret! Jag är väldigt nöjd. Om ni undrar varför bilderna är så..höm.."vackra" så beror de nog på att de togs klockan 2 i natt. ^^


(Varför ordet fränt? Jag vet faktiskt inte, det kändes väl bara awesome för stunden.)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0