Jag och mitt då och då ointressanta liv.

Go'kväll!

Hoppas allt är prima ballerina. Igår kväll så var jag ju och såg "The Imaginarium of Doctor Parnassus" på bio med Mic och Nadja. Det var ju Heath Ledgers sista film, som han inte ens hann spela klart... Därför så fick 3 andra fantastiska skådespelare rycka in och spela Heaths roll vid vissa tillfällen. 3 riktiga hunks - Johnny Depp, Jude Law samt Colin Farrell. Usch vad hemskt egentligen att han inte hann spela klart filmen innan sin död... Filmen var väldigt annorlunda men den var också väldigt bra och även rolig vid vissa tillfällen. :)

 

Idag har jag haft en riktigt ointressant dag, haha. Eller ja, jag var och tränade med Nadja och det var ju bra, hehe. Efter det gick jag hem, åt, halvsov, dator, åt mat, tv och dator, chips och cola. Och så klämde jag in några after eight där efter lunch. Usch en sådan tjockis man är! xD Eftersom klockan är halv 10 så är det ju ingen större idé att hitta på något nu, så jag får väl vänta till imorgon...Tror ändå att det var någonting planerat då, men jag är inte säker.

 


I love Colin Farrell!



Ha en bra kväll, folks!


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Haha den är asbra xD

2010-01-06 @ 17:02:28
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: charlie

han är en grym skådis!

2010-01-07 @ 22:26:44
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0