Bio ikväll.

Hej! Idag är jag riktigt seg (surprise, surprise). Måste komma på något att hitta på känner jag, i synnerhet något att äta för jag börjar bli superhungrig! Juste, mina cupcakes som jag gjorde igår blev typ supergoda. Speciellt frostingen, det var den bästa frostingen jag hade gjort nämligen så jag blev jättenöjd. :D Riktigt sött blev det, så man har inte direkt sockerbrist av att ha ätit en sådan, hehe. Ikväll ska jag på bio med vänner som det ser ut atm, och vi ska se Eclipse! Äntligen. Efter att ha sett både Twilight och New Moon så känns det ju mer eller mindre som ett måste att se den tredje filmen. Någon har sagt att detta var den sämsta av tre filmer, och någan har sagt att det var den bästa. Så jag ska gå in och vara neutral och skaffa mig mina egna uppfattningar om den. Kul att gå på bio iallafall, det var längesedan sen sist. TTYL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0