HAHA!

 
Jag kollade bland The Bridges vimmelbilder igår på deras hemsida och hittade den här bilden på Julia, Nadja och mig. Men det roliga är ju snubben in the background som typ försöker smyga sig med på bilden och liksom TAR på Julia! xD Hahahaha. Vem tror han att han är liksom? Han kanske trodde att han typ var "en av oss" eller något... he wish. ;) Han ser ju fett seriös ut också, haha! Skulle egentligen följt med ut ikväll också, till Bridge och sen Nype. Men sen kom jag ju på att vi ska ut till Yxlan imorgon och fira min farmor... Åker jag båt måste jag upp typ 7-7.30 och åker jag bil måste jag upp typ 8-8.30 så jag känner att jag behöver gott om sömn. Inte så trevligt av mig kanske att sitta där och gäspa hela dagen liksom. Senare idag ska jag kanske baka en passion/jordgubbscheescake, men receptet är så jäkla flummigt skrivet så jag fattar inte riktigt vad jag ska göra. :P Aja, hoppas alla får en fin kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0