Hallohallo.

Tjaba! Igår hade jag en trevlig dag i stan med Jossan och Dani. Mycket promenixande runt tills fötterna värkte och åtminstone jag hade ingen aning om riktigt vart vi befann oss överhuvudtaget. Till slut satte vi oss hungriga på café String och käkade lunch. Kind of mysigt ställe indeed, med massa udda (antagligen second hand) möbler som inte matchade alls haha. ^^ Men de hade god mat där iallafall. Sen gick vi runt lite mer och jag och Jossan sjöng med våra vackra röster och kom överens att starta upp något band eller så, haha. Lät förjävligt. xD Hittade massvis med snygga grejer, men köpte ingenting och ångrade mig självklart när vi var på väg hem. Pipan gjorde sällskap då för hon slutade jobbet precis då.

 

På kvällen träffade jag Pipan igen, och även Mic som har vart borta i nästan en hel månad!! Det var jätteroligt att träffa henne igen, för jag har saknat henne här hemma jättemycket. Hon hade massa roliga reseminnen att berätta också. :) Och brun hade hon också blivit!

 

Idag fick jag ett brev i brevlådan, från Anna uppe i Lycksele! Hon lovade att hon skulle skicka ett så jag blev glad att hon höll det. ;D Det var roligt att få brev för det får jag aldrig annars! :D Hihi. Nästa vecka blir tråkig för folk typ bara jobbar eller är borta............. KUL. Vad ska jag göra då? Pilla mig i naveln eller vad?! HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: danni

för det första: String är mysigast!

för det andra: Jag fick också ett brev :D

för det tredje: Vi ska ut på krogen med folk nån kväll nästa vecka tycker jag :D

2010-07-21 @ 15:04:52
Postat av: Marie

DANI; Yes, very cozy! Haha, jag förstod det. :] mm vi får väl göra det. ^^

2010-07-21 @ 17:28:50
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: anna

okej, är lite besviken tycker inte riktigt att det framgår hur jävla aweseome mitt brev var i denna text marie.. njaaah inte riktigt alltså.. bakläxa på den min sköna. ;)

2010-07-28 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0