Hawt and nawt!

Hawt!

  • Att det fortfarande är sommarlov.
  • Att jag hittar massa awesome klipp på youtube.
  • Att jag i själva verket kan kolla på dem på min iPod. The awesome-bar just keeps on rising.
  • Att jag har massa med innepysslar idéer nu när vädret är sämre.
  • Att jag har hittat en awesome tshirt jag vill ha och att det finns massa med versioner av ginas baseballjacka.
  • Att cocacolan flödar. Nice!
  • Att mina vänner står ut med mig!
  • Att mina katter är fett med skumma men jag älskar dem ändå för de påminner om mig. :3 HIHI, I'm normal. :D
  • Att jag faktiskt är ganska brun. Yippe-ka-yey.
  • Jag ser ut som Lilla My and it makez me zmile. Lol. (kom inte på en 10:e punkt, so IMPROVATION DEEEWDZ!)

Nawt!

  • Att det faktiskt inte är jättelångt kvar på sommarlovet. Awesome-bar starts degrading...
  • Att iPod-batteriet tar slut så fort, bara för att jag gör massa awesome stuff på den.
  • Att VÄDRET SUGER!! Jag satt ute med både leggings, strumpor och kofta (hade tröja också duuh) mitt på blanka dagen och JAG FRÖS. It's a shame.
  • Att jag är för snål (och fattig..) för att köpa alla fina grejer jag vill ha. Oh tshirt...
  • Att Sigge har typ fått lite dumt på ögat. Infektion kanske? I love my baby, get better cat.
  • Att min babian till bror är dum. He takez my stuff without permission. Han äter av mina chips och dricker av min cola. FATTA, MIN COLA ÄR HELIG! You touch - YOU DIE!!!
  • Att min mobil är från stenåldern. Jag har tröttnat, vill göra slut och gå vidare i teknologin so to speak.
  • Att jag skriver awesome så många gånger och att jag i själva verket skrivet "hawt" och "nawt". I sicken myself, this is totally not awesome.
  • Att många klagar på att det är för mycket text i mina inlägg, och så skriver jag detta inlägg. I ruin my blog, boohoo. Men någon läser. Kanske. ANNA LÄSER DU INTE ALLT SÅ SLAKTAR JAG DIG! (iallafall lite).
  • Att min kropp typ inte är okej nu, gymmet nästa!



En bild på mig som belöning för att du går in här. LULZ, Dani is teh photographer. :3




Kommentarer
Postat av: Anna

Känner mig liiiiiiiiite utpekad vill jag bara säga.. o:

2010-07-28 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0