Hm.

Inatt (tror jag) var jag på disco eller något med några kompisar och då var det några killar från min gamla klass i västboda som var noga med att påpeka hur ful och töntig jag fortfarande var. En stund senare märkte jag att jag hade en ganska verklighetstrogen orange/vit kattdräkt på mig. Tror den kom på efter ett tag på något jävla märkligt sätt. Sen kom jag på att jag ville till toan för att gråta över det de hade sagt. Hm. Ett tag innan det var vi några på mitt landställe. Pipan ville duscha medans vi andra gick och badade i havet. Kul va?


Aja. Just nu känns saker och ting jävligt märkliga, men aja. Bara köra på antar jag. Fortfarande så är det märkligt. Bäst att fokusera på saker som inte känns märkliga. Måste nog baka nog åt en hel armé tror jag. Humptidumpti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0