Humpf.

Tjatja. Idag hojade jag ner till dreviksbadet med Emma och Gustav. Först verkade det inte riktigt som om vädret var på vår sida men det klarnade upp senare som tur var. Vi låg cirka 4 timmar på stranden, så nu har jag fått mycket färg på ryggen, det gillar vi! Senare kom Johan ner med Nathalie också, så var de där en stund. Självklart så badade vi en hel del under dessa 4 timmar, för det var hela 23 grader i vattnet. Underbart! Synd att vattnet är så ofräscht där bara, det är ju brunt liksom. :P Just det är en anledning till att jag pilar iväg till landet redan imorgon igen. Johan och Nathalie ska ju även dit så jag tar tillfället i akt. Får dock se hur länge jag blir kvar, men jag tror inte det blir så länge. Måste se till att Lisa får uppmärksamhet här hemma också, så jag får dubbelkolla med Patrik så han tar hand om henne sålänge. :) Jag packar värran så får jag se hur länge jag blir borta, ett par nätter max tror jag... Kanske åker hem dagen efter redan, beroende på hur tråkigt jag får, haha... Men jag längtar innerligt efter havsbad iallafall, helt underbart är det. Nä, jag tror faktiskt att jag ska duscha och sen sova. Slötitta på burken möjligtvis. Ha det så bra, vad ni än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0