Kommer ni ihåg denna?



Godmorgon/förmiddag! Kommer ni ihåg den här låten? Jag kom ihåg den när en intoxicated jag och en intoxicated Maja satt och tittade på klipp på apelsin.nu på midsommarnatten. Ni liksom jag som hade en apelsin.nu period kanske känner till klippet som heter "Smoking kills"? Där spelas den låten iallafall. Och när jag hörde den så kom jag på att den var ganska mysig så jag la till den på spotify då, hehe. Aja, det blir en liten tidsresa. ^^ Idag är det varmt som F A N och mamma säger att man inte orkar ligga ute och sola ens, hon låg i 5 minuter och orkade inte mer... Iochförsig så är jag pro och klarar nog längre om jag bara vill. ;) Strax ska jag nog börja med lite trädgårdsarbete I think för att få det gjort. Vattna lite kanske, för inte fan orkar man vattna i typ två timmar i den här värmen. No way, José. Kanske några jordgubbar till frulle innan det. :) Nomnomnom. Have a grrrrreay day!

Kommentarer
Postat av: maja

haha! xD

2010-07-03 @ 22:21:29
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0