Rubrik ska stå här.

Hej! Jag har ingen vidare lust att blogga när det är så fint väder ute faktiskt. Försöker nyttja solens strålar så mycket jag kan. Igår var jag på kungens kurva med mor min, där vi först gick till IKEA och köpte lite småprylar samt åt lunch. Var även på Toys "R" Us och köpte presenter till Maximus. För min del så blev det en poliskeps (han älskar polisgrejer) samt ett färd (svärd). Mamma köpte en sparkcykel med 3 hjul och skydd till, think he's going to like it. Idag var jag på älvsjöbadet med Johan och Nathalie, vilket var väldigt skönt. Synd att alla ungar som är där typ har damp. xP Ikväll ska jag nog inte göra någonting alls... Men imorgon måste jag verkligen få lite trädgårdsarbete gjort så jag inte låter buskarna dö innan jag åker till landet nästa vecka. På kvällen verkar det bli utgång I believe. Ha en bra kväll och så vidare! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0