Strawberrycupcakes.

Tjofräs! Vilket jäkla väder vi har. Speciellt i natt, fan vad det regnade! Det var ju ingen måtta på det, det bara öste ner. Ändå springer katterna ut och in trots att de hatar vatten.. Så kommer de in helt dyngsura. När Sigge kom hem igårkväll så sprang han runt i huset och mjauade högt och länge och kom sedan och kurade upp sig i mitt knä. Lillen gillar inte att vara blöt. Idag har jag bakat cupcakes! Eller ja, jag har gjort frostingen och muffinsen som smaksattes med jordgubbar, men jag har inte lagt ihop ett och ett så att säga. Men jag tror de blir jättegott, ska nog garnera med färska vinbär och färska jordgubbar. Ska nog ta ett par pics också och kanske lägga upp dem här. Om ett tag kommer Johan hit med sina fina döttrar och äter middag, ska bli trevligt! :) Aja, c u l8r!


Lite rolig utfyllnad i form av Annoying Orange. WAZZAAABIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0