Sum pics.


Alltså jag dör för den här bilden!<3


(Försökte inte leka cool med drinken, råkade helt enkelt bara hålla den när vi tog kort, haha.)

Tjulululuuu! I fredags var jag alltså med Johan, Nathalie och Joline och badade. Ni ser ju den fruktansvärt söta babyn på de två första bilderna... Helt adorable! De bilderna var alltså från den dagen. Vi hade det riktigt mysigt på badet vill jag lova, Nathalie och jag lekte en hel del i den stora poolen, synd att hon råkade kicka mig bara. xD Igår var jag ju ute med Julia och Pipan på the Bridge inne i stan. Helt ok ställe, och vi hade kul tycker jag! Synd som FAN bara att jag missade happy hour precis, hade liksom fått för typ halva priset om jag hade hunnit, så jäkla förargligt. :P Vi såg en hel del folk vi kände igen och skrattade en hel del åt det. Speciellt "Majas Chaplin-ragg"! xD Hahahaha, så kul. ^^

Idag var vi på lidingö och firade Maximus, åt god middag, åkte till en strand och sen en supergod tårta som Linda hade bakat. Nomnomnom. Fick med mig hem lite fina hårprodukter av Linda, bland annat glansdroppar och hårinpackning. Superduper verkligen! Hon är så snäll som gör så att mitt hår håller sig fint och fräsigt. :) Det här blir nog det sista inlägget innan jag åker till landet imorgon, om jag inte hinner lägga upp något snabbt innan på morgonen. Dagen spenderas med käraste Dani på trinntorpbadet, vi kör en favorit i repris från förra året. Ska bli asmysigt verkligen och jag hoppas att den där tönten gör samma vurpa i år igen som jag garvade åt jag vet inte hur länge efter. xD Nejmen det går liksom inte att ha tråkigt med henne så det blir nog naiijzz. Måste införskaffa cola och vindruvor eller jordebär också så blir det toppsås. Sov gott, parta rått, mys lagom and wear a condom!


Kommentarer
Postat av: danni

IF YOU HAVE SEX YOU WILL GET PREGNANT, THEN DIE!!

Gjorde ingen vurpa! hah, men kul dag ändå :D

2010-07-05 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0