Trött..

Hej! Vilken kväll/natt det var alltså. Mötte först upp Anna, och sedan Dani så begav vi oss mot rönninge hem till Jossan där även Angelica var med två killkompisar till henne. Vi satt på hennes baksida där det grillades oc snackades. Sedan började vi spela kortspel där olika antal klunkar blev straffet om man förlorade. Jag förlorade och ja det var inte kul. :P Sedan kom 2 kompisar till Jossan dit, och senare trängde sig alla (förutom jag och Dani) ner sig i jacuzzin, haha. Juste! Jag hoppade studsmatta också, så jävla awesome! :D Okej, aldrig mer 7,0-or igen, gosh. Runt 3 åkte jag hem med samma resesällskap som jag åkte dit med. Stupade i säng vid halv 5. Trevlig kväll iallafall, med extremt kul människor! Nu ska jag bannemej gå och köpa godis tror jag, TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0