Ut.

Godkväll! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det ok, är rätt trött och orkeslös bara. Idag fick jag iallafall 2 timmars trädgårdsarbete gjort, skönt! Jobbigt som fan var det dock, pågrund av värmen alltså. Det är nog pågrund av det och brist på intagande av energi som jag blir så trött. Man orkar ju knappt äta något i den här värmen! Så blir det iallafall för mig. Åt iallafall två bitar god panpizza med kyckling, ost, tomat, banan, curry och ananas till middag. Rekommenderas starkt. ;) Trots energibristen så ska jag ut ikväll med Julia och Pipan. Jag skrev upp oss på gästlistan på The Bridge, så jag hoppas det är bra där. Det var iallafall sjukt billigt fram till halv 12. Nice! Imorgon ska jag till lidingö och fira Maximus, men det är inte förens klockan 17 så jag lär nog ha blivit pigg och utvilad fram till dess. Det har varit en riktig usel bildbrist på bloggen den senaste tiden, men så fort jag har fört över på datorn så ska jag lägga upp bilder från midsommar (bilderna var inte raderade, måste ha vart minneskortet som satt löst, haha^^) och andra diverse tillfällen. Får se hur det blir med det. :) Ha en superbra kväll!


Min extremt vackra baby för ett tag sen.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0