Bajs.

Jag vill inte tänka på det.
Men ändå ligger det där i bakhuvudet.
Det känns som om jag måste ibland.
Och jag känner mig dum.
Men jag vet ju faktiskt inte ens vad jag vill själv.
Eller vad jag känner.
För ibland känner jag så jäkla mycket på en gång.
Då är det svårt att skilja på vad jag känner allra mest.
Det handlar om att jag ska må bra också.
Och jag måste göra saker för mig själv ibland.
För annars sprängs jag.
Or maybe I'll become a bajskorv.
Who knows!


But I do know this one thing - JAG ÄLSKAR MIN BEBIS PÅ BILDEN!
Imorgon döps du också, och inte bara det, dina föräldrar ska gifta sig. Inte bara din mamma får byta efternamn, utan det ska även du göra. Joline Tindra Sofie ALSBERG. Johan has recruted two more ppl to the royal family. Alsberg - probably the best family in the world! ;)


Kommentarer
Postat av: maja

guud jag känner som dig! :O är sämst på att sätta ord på det bara.



naaw vilken cuutie! :D

2010-06-05 @ 00:19:29
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: danni

finns här om du vill prata <3

2010-06-06 @ 01:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0