Beach!


Fina Maja på stranden. :)


Haha, Gustav...!


Emma är söt! :D


(Jag vet att ni älskar mina lovehandles) Låg och solade i godan ro och helt plötsligt fick jag värsta klicken solkräm precis vid munnen. Thank you for your clumsiness, Gurkin'... x)

Det var en riktigt skön dag på stranden, med en dyr colaburk, vindruvor, gelébjörnar, skinkfralla och härligt sällskap. :) Det första badet var otroligt nice, 20 grader i vattnet! Nu ska jag nog slänga in en pizza i ugnen och sen ska jag handla midsommarmat  med midsommarsällskapet. L8r!


Kommentarer
Postat av: danni

HAHAHAHHAHA de ser ut som nått annat vid din mun xD

2010-06-25 @ 18:32:29
Postat av: Marie

DANI; mm, vitlökssås :)

2010-06-26 @ 10:26:56
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0