Byta namn?

Jag tror att jag ska byta namn till Inge Liv. För jag gör fan ingenting och jag håller på att få abstinensbesvär. I need stuff to do! Jag skulle kunnat baka men jag har ju bakat knelbullar i lördags. Skulle vara en rabarberpaj iochförsig... Jag funtar på att gå ut att ta en löprunda eller gå till gymmet, men jag gillar inte att träna själv, känner mig så fel då på något sätt. ^^ Fast ut och springa kan jag ju göra. Och sen ner och köpa mer cola, för colan är slutslutslut! Det är nästan ett måste för mig på lovet att dricka cola varje dag. Bra vana? Nej, men who cares in a million years?

Juste, kom att tänka på en grej. När man är känd, kallas det att man är en kändis. Och eftesom jag är bäst, blir inte jag en bästis då?

Over and out.

Kommentarer
Postat av: maja

hehe bästis...

2010-06-14 @ 13:56:50
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: danni

kom till mej nästa vecka då o bo över nån natt! :D

2010-06-14 @ 20:14:49
Postat av: Marie

DANI; Okej :D

2010-06-14 @ 22:35:13
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0