Lunes.

Tjatjatja! Haft en bra dag? Min har väl vart...ganska intetsägande. Skulle egentligen ha gått och badat med bror och Nathalie idag, men vädret var ju inte på sitt bästa humör idag. Lite småregnande över dagen, molnigt och solen var knappt framme överhuvudtaget. Det var ganska varmt, men inte tillräckligt. Jag gick därför upp 20 i 1, åt lite lunch och gick sedan ut och rensade ogräs i två timmar (summahjob ya know!). Just nu sitter jag och glor på Färjan-repris, haha. Så jävla töntigt program, men nu börjar ju Simpsons så det är tur det! ;D Jag ska kanske ut på promenix senare med Mic om vi hörs av, var ju sugen på att gå ut och äta glass tidigare idag när vi rensade ogräs. Annars så är jag ju rackarns sugen på cola,  så jag har en enorm lust att gå och köpa det.. men dricker jag mer idag så kommer jag behöva använda muggen hela natten. xP Imorgon ska jag nog följa med mamma till tandis så bjuckar hon mig på donken om jag gör det, hih. Annars kan det nog bli bad om jag inte följer med. Aja, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0