En liten dag med en Mickli!


Mickli!


Jordebaer.


Dgd (den gudomliga drycken, smultroncider), knelbullar, chocolatechip cookies och jordgubbar!


Sweetie! :D


Close-up på kanelbullarna som jag har bakat. ;)


Mickli körde "the hide behind cards pose"...


...And so did I!

Hej! Eftersom jag var så trött på att vara hemma och ha tråkigt så haffade jag Mickli idag! Först gick vi ner till centrum och glodde, där jag köpte nitar på Panduro (och 1,5 liter cola eftersom vi hade slut på det hemma). Vi chackade även dgd, chocolatechip cookies och jordgubbar och jag haffade kanelbullar hemifrån. Sen satt vi på hennes baksida där vi svullade, spelade dam, 21, finns i sjön och vändtia. Trevlig dag indeed!

När jag kom hem låg jag på soffan och somnade (missade vem som åkte ur Project Runway, but I guess it was Emmett). Då drömde jag att jag var med i top model, det var jag 2 andra tjejer och Benny Ninja som var kvar. Jag blev akut kissnödig (i verkligheten också märkte jag sen) och kissade i en behållare av något slag under judging. Jag hade även luggen framför ansiktet hela tiden, jättestörande var det eftersom jag inte kunde se ett skit! Juste, när jag satt och kissade så berättade Tyra att vi skulle åka till Kina och en av deltagarna försökte få upp mig så att jag skulle hoppa och skrika med dem men det gick ju inte så bra eftersom jag, well, kissade. Så reaktionen fick vänta tills efter jag var klar. Precis när jag skulle berätta för juryn varför jag så gärna ville vara kvar i tävlingen så hoppade en tjej (som hade glasögon, fyi) av så jag gick automatiskt vidare. Woohoo.

I natt kommer jag nog drömma att jag ska gå på Mc Donalds, efter som jag ska dit med miss D imorgon. Jag har nämligen drömt det en gång två veckor på raken. Första drömmen var med mamma (för jag skulle dit med mamma) och andra gången så var Emma med (jag skulle dit med henne också). Snacka om tjockisdrömmar, haha. Då ska jag nog köpa sommarlovskort också på SL-center. Nu ska jag bara dricka cola och glo på finalen av biggest loser, senare ska jag nog pimpa ett par shorts. Woops, nu blev jag akut kissnödig igen - toaletten nästa!

Take care!


Kommentarer
Postat av: dani

de luktar nybakta bullar i mitt hus.

2010-06-16 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0