Från igår.

På nationaldagen åkte jag in till staden och mötte upp fröken Daniela. Egentligen skulle vi checka in när Angelica dansade boliviansk folkdans i slussen men hon hade sagt fel på tiden så vi missade det, haha. Vi köpte iallafall lite cola och lantchips med gräddfilsmak och satt i berzeliipark och hade en liten picknick på en filt i det finfina vädret. :) Sen så gick vi och glodde i stan, fyndade då på Monki som hade en schysst rea. Köpte två rosettskärp (en chockrosa och en svart) för 40 spänn styck samt en t-shirt för 50 spänn. Hela kalaset gick alltså på enbart 130:-. Ohyes, jag är en salehunter - and damn proud of it too!


Idag har jag tränat med Emma på gymmet och en stund efter det möttes vi upp och cyklade till centrum. Där spände jag, finally, min turkosa jetset addiction klocka (detaljer is important, u see) samt köpte jag en bh och ett par solglajjor för presentkortet jag fick av fina Jelena i födelsedagspresent. :) Imorgon är det skolavslutning, sen LOOOOOOOOOV!<3 Fyfasen vad underbart. Sen kommer det någon bild från i lördags också.

SAYONARA!


Kommentarer
Postat av: Nadja

hälsa på mig imorgon när jag jobbar! :D jag jobbar hela dagen :I

2010-06-07 @ 23:00:03
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: danni

läskiga ungen o:

2010-06-07 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0