Gymdax!

Goddag! Snart är det äntligen dags att gå till gymmet igen med Pipan. Det var evigheter sedan jag var där, så nu är det verkligen på tiden att gå tillbaka, speciellt eftersom min snälla far faktiskt har betalat för ett halvår och nu har jag inte var där på några veckor... Dessutom har jag verkligen saknat att träna så det ska bli riktigt skönt. My main goal atm är att träna låren really, för det är där och på magen som mina ohälsosamma kostvanor visar sig mest så att säga.. :P Kom och bo på mina lår om du inte har någonstans att sova, haha. Efter det så skulle jag ju gärna vilja bada med tanke på det fina vädret, men det kanske bara blir att sitta ute i solen och chilla eller något. Aja, har faktiskt inte så mycket mer att säga... Oh juste! Snacka om att jag blev sur när jag dagen efter midsommar märkte att någon har raderat alla mina bilder som jag tog den dagen!! Antagligen var det väl ett misstag med jisstanes, klart man blir lite putt...grr... Aja, nu ska jag äta klart mitt äpple och sedan göra mig iordning, måste gå om en halvtimme och jag har inte klätt på mig än. ^^ Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0