Ha ha ha.

Underbart trevlig midsommar. Sketagod middag bestående av kött, potatis, bearnaise, tzatsiki, sallad, cola med lime och så. Glass med jordgubbar, grädde och chokladsås! :D Fantastiskt sällskap, 4 salmiakkishotar, 4 glas vin och 2 vodkadrinkar. Hehu! Bra jobbat Marie, bra jobbat. Midsommar knäckte i år anyways. Märkte vilket tillstånd jag var i när jag ringde Dani. Det är när jag ringer Dani en sen kväll som jag kan konfirmera det tillstånd jag är i, hahaha. Och det vet hon om, och imorgon kommer bajsarN hit. Nice! Nu ska jag på el muggo och sen sova utan att borsta tänderna av en viss anledning. Don't worry though kids, I will brush for like twenty minuits as soon as possible, kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0