Härlig dag!

Hej blåbär! Hoppas ni haft en bra dag. Idag var jag i pullemarken och solade med Mic och Julia, och Maja var också med en stund. Innan kirrade jag kall läsk från filmkedjan, ett måste ju. Där solade vi, åt goda grejer, pratade i massor, lyssnade på musik och hade det allmänt mysigt. Härliga tjejer det där! Sommaren är helt underbar när det är så här varmt och skönt ute. Men oj så jag har bränt mig. Fast jag är mer brun och det ser lite ut som jag har vart utomlands en sväng, I like alot. Snart ska jag svänga in på Mics baksida med lite bäst folk för att hinna umgås med henne innan hon far iväg till Hjo och Kroatien. I will certainly miss her alot!! Ingen sommar utan Mickli. :) Tur att jag har massa andra superba vänner att umgås med. Imorgon ska jag bada i drevan med Emma, Gustav och Andrea. Ser fram emot det första doppet! :D Ha en superkväll!


Så såg jag ut efter en del solande igår. Idag är det en betydlig skillnad according to me.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ingen sommar utan dig kexi :'(

2010-06-24 @ 12:55:56
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0