Hej alla barnen.

Tjabba! Ja, nu har jag inte skrivit på ett tag och jag vet att ni har gråtit blod de dagarna sedan jag uppdaterade senast. Det har in matter of fact inte hänt så speciellt mycket. Anna fyllde år i torsdags, då blev det utgång på Snaps (lol) i medis. Lyckad kväll bortsett från vissa händelser! På fredagen (igår) så hade Anna en liten mottagning hemma hos sig där hon fick presenter, vi åt supergod mat och efterrätt. Massa prat också förstås. :) Trevlans värre, lyckad kväll I think. Idag var jag inne i staden med Emma och Gustav och vi satt och glodde lite på djurgården vid junibacken i det fina vädret. Sen kom jag hem och åt en god lasagne med la familia + Johan, Christian, Linda och Maximus. Juste, Linda som ju är frisörska har friserat två holländska prinsessor idag som skulle på Victoria och Daniels bröllop. ;) De ni! Någon som var inne och fick en skymt av brudparet då? Det var ju sjukt mycket folk i staden idag, så det var nog inte så lätt att se, om man nu inte hade stått där sen typ förra veckan dvs haha. Imorgon ska jag nog bara vara, blir vädret okej ska jag försöka fiska upp Michan på en löprunda. Längtar efter att få en gympartner så jag kan börja gå till gymmet snart, gillar ju inte att gå dit själv tönt som jag är. Men jag får tvinga med Pipan när hon är hemkommen från Italia. See ya l8r allig8rz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0