Hej.

Internetproblem resulterar till den bristande uppdateringen, fyi.
Vi hade skolavslutning i tisdags, feting kul. Roligt folk från klassen åkte till sjön rudarn i handen och käkade pizza och hade det allmänt skoj. Jag var pinsam och jobbig tack vare att jag är snyltarN själv och tack vare alkoholhaltiga drycker. Skjut mig nästa gång jag dricker för varje gång när jag tänker tillbaka på mitt beteende så är jag ju bara allmänt jobbig. Men jävlar vad kul jag hade, trots att jag inte mådde så bra när jag kommer hem (ja, de kallar mig lättpåverkad!). I övrigt så är jag extremt besviken på mina presentationer. All stress, kämpande och gråt har verkligen inte visats sig så positivt som det borde ha gjort. Jag är ingen naturbegåvning och det visas tydligt. Jag hatar att göra folk besvikna, speciellt mig själv och det lyckas jag med i princip varje dag. Hej emo-barn! :D Juste, ni kan ju lyssna på låten ovan om ni vill. Världens bästa rappare Eminem med låten Not Affraid. Astung! I like it alot.

Sayonara bitches, nu ska jag dö! ;D


Inlägget skrevs igår men hade tydligen inte publicerats, så... there you go!

Kommentarer
Postat av: danj

maaaaaaaaaaaarujs vi slutade faktiskt i tisdags!!!!!!

2010-06-11 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0