Martes.

Tjulululu! What's the happihaps? Idag var jag ju hos tandis med madre sedan vidare till mc donalds där man kom hem med en full mage och två blåa cocacola glas. När vi kom hem stekte jag på tomten i den varma solen med iPoden och ett stort glas med kall hallonsaft, yumyum. Helt underbart väder idag, synd att jag inte badade bara... Men det är säkert för kallt i vattnet anyways. Jag ska nog pröva badet på torsdag, för då vet jag iallafall att Emma ville följa med. På torsdag försvinner Mic i flera veckor så jag har haffat henne imorgon så ska vi umgås i solen. :) Kanske att någon annan följer med, det får vi se helt enkelt. Det blir nog mysigt iallafall, älskar att vistas i solen och bli brun 'n stuff like dat. Juste, håller på att få damp på min dator. DEN HACKAR. Fatta vad irriterande?! När jag flyttar på pilen så hackar det, när jag skriver så hackar det. D A M P!!! Förövrigt har jag bakat kladdkaka ikväll. Den blev reko.


Haha, fick precis värsta lyckosamtalet från Jossan. Hon har precis officielt (på facebook haha) blivit tillsammans med sin pöjk, hon var heeelt lyrisk, så jävla söt. :)<3 Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0