Niceig dag!

Go'kväll. Jag har haft mig en lugn och skön dag idag. En del chillande på tomten som är ett måste i det fina vädret som varit, sedan följde jag med päronen till länna i brist på sysselsättning. Åt en supergod middag bestående av grillad vitlöksbiff, med grillad örtpotatis, sallad, bearnaise och cola. <3 Sedan bakade jag en KICKASS äppelpaj som åts med vaniljsås. Den ägde faktiskt, I promise you. Imorgon hoppas jag att det blir lika fint, eller finare, väder som idag för isåfall ska jag åka till älvsjöbadet med min bror Johan och Nathalie. Vore trevligt faktiskt! Efter det måste jag nog rensa lite mer ogräs, annars kommer jag få dåligt samvete för att jag är för lat. xD Blir det inget bad så får jag göra det på förmiddagen. Bara att dra tummen ur arslet, right? Aja, nu ska jag nog försöka sova, för av någon märklig anledning så är jag oerhört trött! Sov så gott kära solstrålar.

(Anna om du läser det här så kanske du har märkt att jag har börjat med kortare inlägg, dels för din skull ska du veta för då kan du läsa allt som händer, så missar du ingenting weeey! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0