Solaaaa!

Godmorgon! Jag har precis vaknat så jag sitter och gäspar som en galning här haha. Till min glädje så trodde jag att datorn hade repat sig och slutat hacka, MEN ICKE! Den började självklart igen och bokstäverna typ visas på skärmen i ultrarapid...Kulkul. Oh, fick nyss sms av Emma att det är 17 grader i vattnet på hennes lantställe...Och det är liksom havsbad, fatta vad underbart! Jag älskar att bada ute på hennes lantställe, vattnet är så klart och friskt och superhärligt att bada i verkligen, oh. Sen är det ju bara att hoppa upp och lägga sig och bli varm på badbryggan om det var lite kallt i vattnet. Fy så underbart. Nu kom min Sigge upp och pratade med mig och han hade en mystiskt doft av kanel på sig...Weird. Han kommer med nya dofter varje dag typ. Vad fan sysslar han med? Blir han typ matad med olika saker hos någon person eller? Isåfall fick han kanel idag. Anyways, snart ska jag träffa Mic och Juja så ska vi sätta oss i en lokal park (haha) och sola och ha det trevlans! Kungsträdgården, vitabergsparken, berzeliipark och allt vad de heter - SLÄNG ER I VÄGGEN AND MAKE ROOOM FOR THE FUCKING MULLEPARKEN! Aaanyways, nu måste jag försöka dra arslet från datorstolen och göra mig lite iordning. L8r biaaatcheees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0