Solig torsdag, wey.

God morgon! Låg och degade i sängen idag men slutade med att jag kom upp 20 över 9. Mamma och pappa har dratt iväg till Loos eller vad det heter för midsommarfirande över helgen. Det är min moster och hennes sambos lantställe som de nyligen köpt, och det tar över 4 timmar att åka dit. Fatta att man kommer bort från civilisationen där! De har typ inga grannar och man behöver inte oroa sig för biltrafik heller. De kan alltså ha sina två gårdshundar lösa där och behöver inte oroa sig för annat folk eller bila. Det de behöver oroa sig för isåfall är om det kommer orm eller BJÖRN. Hej och välkommen till landet! Det roligaste är ju att det inte finns el där. Ingen tv, radio, internetuppkoppling, kylskåp och frys, mikrovågsugn, spis osv. xD Fick ett erbjudande att följa med dit... Det hade säkert vart jättemysigt, men... tack men nej tack. :)

 

Jag är lite stram i huden efter gårdagens brännande men idag blir det att ge sig ut i solen igen, denna gången på stranden. Härligt! Ska träffa Emma och Gustav men även Andrea som det ska bli kul att se eftersom jag inte träffat henne på midsommar. Hon ska vara med på midsommar också, kul! :) Haha, fick pappa att tvinga Patrik att komma med mitt busskort som jag trodde mig behöva när vi skulle till la playa, men vi bestämde oss tydligen för att cykla istället, så jag skrev till honom att jag inte behövde det.

"Driver du eller... nu är jag redan på väg"


Haha jag kommer SÅ få spö när han kommer hem för att han blev hemtvingad så här tidigt i onödan. :P Men hade han kommit hem på kvällen som han lovade så hade det inte behövt bli något problem. ;) Så han har egentligen ingen rätt att bli sur, men det betyder ju inte att han inte kommer bli det, haha. Nu måste jag nog börja göra mig iordning, ska möta folket om mindre än en timme. Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0