Some random pictures.

SKOLAVSLUTNINGEN



ONSDAGSKVÄLLEN



TORSDAGEN




Yes, lite bilder att bjuda på sådär på lördagskvällskvisten. Idag har jag bakat 40 kanelbullar, dansat och sjungit i köket, suttit vid datorn och ätit massa skräp, blivit vettskrämd av en lampa som släcktes av sig själv och sedan förstärker min gode vän Sigge detta med att helt utan varning rusa ner för trappen precis när jag kommer ut från toaletten. Jag har även tänkt, tyckt att det har varit underbart att vara ensam samtidigt som jag önskade lite att någon var här med mig. Just nu önskar jag att jag hade någon med mig. En snäll person. :) Aja, have a good one!


Kommentarer
Postat av: maja

very nice photostream ;D

2010-06-13 @ 11:57:12
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0