Sommarlov?

Heja! Ja, vädret är ju riktigt typiskt svensk sommar. Regnigt, mulet och halvkallt. Menmen, jag blir inte överraskad längre men nog är det trist. Har vi tur så vänder det snart och blir strålande sol med höga temperaturer! Idag bjöd mamma mig på lunch i centrum (färsk pasta med grädde, skivad kycklingfilé, grädde, paprika och champinjoner, druul!) och så fick jag ett linne från (va)gina tricot. Jag köpte mig även 2 tights från bikbok så jag slipper gå med mina med ett flertal hål i grenen. Thumbs up for that! Det var prat om att gå ut ikväll, men jag hörde ingenting mer om det så det blev ingenting för min del.. oh well. Blir ändå bara deprimerad över att betala mer än en hundring för en sketen drink. Jag var ju ute en stund med några peeps i onsdags på Collages onsdagspremiär. Kul var det! Nog var drinken (mojito) god som fan, men 126 kronor? Jag svimmade nästan, men vafan det kunde jag nog förutspått. Men är man snål så är man.

I framtiden får jag skaffa egna grejer att blanda drinkar av och så kan jag öppna ett eget uteställe. En drink där kan kosta...50 spänn! Bar De Marie kan den heta, för då kan man liksom linka ihop den med mitt café, Café De Marie som kommer inom en snar framtid (in my dreams...!). Imorgon ska jag underklädesbaka kanelbullar tror jag. Måste passa på när jag blir ensam hemma några timmar medans familjen är på ett släktkalas som jag är för socialt efterbliven för att gå på. Du är hjärtligt välkommen om du vill! Man som kvinna, djur som växt. Nu kollar jag på Bröllopsfixaren med Jennifer Lopez. Den är töntig. I'm not paying that big of an interest for it. Jag har tråkigt och vill hitta på någonting. Vad som helst, i princip. Typ baka en paj... Eller jag måste ju duscha typ, eller bada. Nu skriver jag verkligen ner i princip allt jag tänker på och det är därför det här inlägget blir SÅ GALET INTRESSANT! O M G. Aja, ska sluta blabbra nu. Senare kanske det kommer upp lite bilder om jag lyckas få över dem på datorn. Cheerio!

Kommentarer
Postat av: danni

hahahh vi kan fixa så vi kan blanda egna i sommmar ;D

2010-06-11 @ 23:26:41
Postat av: Marie

DANI; Haha, lätt! ;)

2010-06-12 @ 00:36:59
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0