Tjo!

Hejhej! Efter midsommar var jag jättetrött dagen efter, och somnade sedan på eftermiddagen.^^ Vid sex-tiden mötte jag fröken Dani i farsta centrum då vi gick och handlade läsk och godis. Sedan satt vi hemma hos mig ett tag på framsidan, drack cola och spelade kort. Sedan svängde vi förbi Anna där vi hämtade Danis ring och min och Annas gemensamma vattenpipa. Vi passade även på att ta farväl av Anna som nu är i Lycksele med Angelica för att ha djurparkspraktik i 4 veckor. I will certainly miss those two! Efter vi hade vart där så gick vi hem till mig igen och rökte vattenpipa, åt godis och drack cola igen. ;D Efter att ha suttit ute ett tag så gick vi upp och utnyttjade gratisfilmer på vårt on-demand. Vi såg på I love you Beth Cooper, Dude, where's my car? och Date Movie. Kulkul! :D Vi låg sedan och pratade, skrattade och kollade på grejer på min iPod till klockan halv 6 på morgonen. Vaknade sedan vid halv 2, då vi gick upp och gjorde plättfrukost som vi åt ute med lite hallonsoda till, yumyumyum. Riktigt trevligt var det! :)

 

Idag har jag vart i centrum med mor, ätit kebab och fått en ny fin bikini från stadium. Me so happy! Orkar jag ska jag baka rabarbermuffins sen, annars kanske jag gör det imorgon. Hoppas ni har haft och får en trevlig dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0