Tomorrows errands...

  • Införskaffa glas nr 2 från Mc Donalds, det gröna. Jag är en riktig reklamhora.
  • Bankärende. Lösa in min utbetalning på 1050 kr (studiebidraget) för första gången. Nu när man är 18 och stor så har man ju eget ansvar för pengarna. Måste även ordna så att pengarna kommer in direkt på kontot i fortsättningen. Fan, jag är enligt lag vuxen.
  • Köpa en klänning att ev. ha på skolavslutningen.
  • Ev. köpa en sak på H&M om denna finns i min storlek, då jag har ett presentkort att utnyttja där!
  • Inte plugga!
  • Sola om det är fint väder.

 

Ja. Jag vet att ni är intresserade. Som belöning får ni en vacker bild!


The bajs (chokladansiktsmask) on the face is sponsored by Coco herself!


Godnatt önskar Marie och Sigge som ligger i knät atm. Eller ja... jag antar att han skulle göra det om han kunde säga det och visste om själva situationen i fråga. Nu räcker det! :)


Kommentarer
Postat av: maja

haha! den klär dig! ;D

2010-06-02 @ 17:26:03
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: JULIA

<3

2010-06-02 @ 18:56:44
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: danni

håller med maja!

2010-06-02 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0