Uppe!

God morgon! Idag gick jag upp 10 över 9, vilket är jääävligt tidigt för att vara mig. Förvisso hade jag inte gjort det om jag inte hade bestämt mig för att följa med madre in till stan som ju ska till tandläkaren och sedan - MC DONALDS! Wooh, femte glaset. ;) Just nu sitter jag och kollar på Rachael Ray och äter äppelkräm med mjölk. Visste ni att äppelkräm smakar nästan exakt som äppelmos? Intresseklubben antecknar? Good. Det känns ändå skönt att vara uppe tidigt för en gång skull, och så fruktansvärt är det ju inte heller och man får fler timmar av dagen till godo. Good news, el Pipo kommer hem inatt! Hon har vart i Italien nu ett bra tag så det ska bli kul att ha henne hemma i lilla Sverige! :D Idag ska jag nog bannemej gå osminkad tror jag... Eller kanske lite mascara...Hm. Intresseklubben antecknar? Good. Aja, har inte så mycket mer att säga nu. Ha en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: danni

HAH jag gick upp 8! 8) (8-gubbe bara för att de passa så bra)

ta vara på dagen o ut o skutta nu, de är sol! :D

2010-06-22 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0