Vääädeeer!

På SMHI.se står det att det ska vara molnigt med regn i Stockholm idag. Åtminstone här i farsta stämmer det inte alls! Solen skiner och himlen är klarblå så när på små vita moln. Älskar när vädret har fel när det blir positivt istället för negativt. Lite ledsen är jag dock att jag inte har något godis, och mamma och pappa köpte inget fastän jag bad dem. :( Men de ska iväg igen så då tycker jag att de kan köpa godis då! ^^ Ellerhur? Ett glas cola sitter nog fint nu på tomten i solen på en filt. :D Ha en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: danni

du ska inte kolla på smhi, dom har ofta fel.

kolla på yr ist, en norsk hemsida, dom har nästan alltid rätt (y)

2010-06-20 @ 22:45:50
Postat av: Marie

DANI; Men haha, de har sagt på radio och tv också, därför kollade jag på SMHI :P

2010-06-20 @ 23:27:31
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: danni

men dom suger dom med! de ända man kan lita på är yr (a)

2010-06-21 @ 18:59:50
Postat av: ewelina jungmarker

ikväll är sista dagen att anmäla sig till veckans blogg,så om du inte redan gjort det gör det nu! :D

2010-06-21 @ 19:26:22
URL: http://jungmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0