En trevlig kväll!

Hejsan! Idag har jag haft en hemmadag som skulle ha bestått utav enbart plugg. Men hur mycket plugg blev det? Inte det minsta what so ever. Har slöat hela dagen, åt ingenting förens vid efter 5 och då blev det en god grandiosa som jag åt till ett simpsons avsnitt på datorn. Vid halv 9 tiden kom Pipan och gjorde mig sällskap över Dorian Gray, marängtårta och lite datageekande. Bland annat sagan om ändringen 2 och lite annoying orange. Trevligt hade vi det minst sagt! :)

Imorgon pluggar jag om jag har lust, och vid 5 snåret ska jag möta upp Dani. Vi ska gå på Emergenza där hennes pojkvän Alex' band Decompose ska spela, och så en del andra band såklart. Efter det åker vi hem till mig, kollar på film och har det allmänt mysigt. Blir nog bra det! Hon ska sova hos mig också, så jag hoppas vi orkar upp vid 6 snåret eftersom vi ska vara i skolan kl 8 och ha psykologi då, haha. Juste, kanske får ett telefonsamtal av en viss jeppe klockan 6 imorgonbitti när denne åker hem från Berlin. Geez, jag är nog inte så rolig att prata med då. :P Men vi får se om det ringer annars kan jag nog garantera en viss Marie som sover till kl 12. Nä, nu ska jag borsta gaddarna och sen blir det sova i varma, mysiga sängen med min änglanalle. :D Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hey apple!

2010-05-02 @ 21:33:50
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

Jag och min fru har alltid gillat katter... därför köpte vi en ny soffa...

2010-05-02 @ 21:35:01
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0