EXPO VT 2010.


Anna kl 8 på morgonen. ;)


Gandalf var på G med en morgonpromenad innan alla besökare kom. Skolans cooling!


To cool for school. Yet, we're there...Confusing.


Tagg!? :D


Ahmen, baby!!!<3


Jossan gör ett tappert försök att manövra Bossen. ^^


Np3a hade expo i helgen och vår klass hjälpte till på söndagen. Jobbigt att gå upp innan 7 men det är sånt man får ta! Kändes som om jag kunde svara på mycket frågor där och jag kände mig on fire. När jag kom hem kändes det bara sämst och jag ville bara dö. Jag krymper. Bokstavligt talat. Får se hur det blir med allt. Prov imorgon = shit och jag har inte pluggat.
Puss.

Kommentarer
Postat av: DANI

hahahhahahhaha jag gilalr bilden på oss! :D

2010-05-11 @ 22:38:53
Postat av: Marie

DANI; Haha ja, den är fin som snus!

2010-05-12 @ 17:43:53
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: DANI

snus är inte fint o: snus luktar bajs

2010-05-13 @ 22:48:58
Postat av: Anonym

DANI; Hahaha, har mer med att göra att det är typ...finkornigt. ;P

2010-05-13 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0