Hejvaa.

Shu. Jag är trött. Har vart hemma sen halv 3 och borde ha fått massa plugg gjort. Men jag har inte pluggat något alls. Istället har jag soooviiit. Och jag vill sova mer. :P Nästa vecka har jag matte b nationellt på tisdagen, muntligt prov i svenska och psykologiprov på onsdagen och sen en bigass uppgift som ska in på fredagen. Inte på tala om två uppgifter som ska in nu på fredag. Idag ska jag iallafall äta lax till middag och om jag orkar ska jag plugga. Måste verkligen försöka! Vore kul att ha någon som hjälpte mig så det gick lite fortare. Får be superman. :) Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag failade grovt på matte b nationella :)

Åh coolt, jag åt också lax till middag! ;D

2010-05-18 @ 19:38:39
URL: http://nadjas.devote,se
Postat av: Nadja

sv: Hehe men det är ju finare i verkligheten! :P ^^

2010-05-18 @ 22:33:30
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0