Liking H&M.

Hej. Var ju hemma idag från skolan. Satt och läste typ 20 sidor i min svenskabok, tog sedan en paus med en sväng till centrum med mami över en lunch på BK. Köpte lite nya prylar på H&M, som btw har väldigt mycket nytt snyggt för helt sjukt låga priser. Inget fairtrade där inte, ha. Köpte en stor, skön svartvit randig för 49,5, persikofärgad klänning för 69,5, tvåpack strumpbyxor 49,5 och så fick jag en foundation och ett läppglans av mor. Hon köpte dessutom textilfärg så vi färgade varsitt vitt plagg, blev faktiskt rätt snyggt. Har försökt att plugga lite också men fastnade på en svår uppgift. But watcha gonna do. Imorgon kommer folk från lidingö och jag kanske ska köpa en ny kjol som jag har sett. Måste även plugga så vi får se hur social jag kan vara. Vill nog baka något också. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0