Odd.

Plugg, plugg och åter plugg. Fan vad underbart när man har fått allt undanstökat! Nu har jag knåpat ihop cirka 4 sidors diskussion på min etologirapport och den är i princip klar - skönt! Deadline är på måndag så det är nice. Massa andra uppgifter att klara av dock, många bollar i luften atm. Vi får alltså helt enkelt vänta och se hur det går. Hatar psykologin btw. Den tror att den kan avslöja saker om mig själv med löjliga test, tror dock inte att de avslöjar så mycket som de tror att de gör. För så jävla sorglig kan jag helt enkelt inte vara, låter inte logiskt. :P Imorgon ska jag också plugga... Fan vad jag saknar att träna!!! Vet inte ens om jag hinner body pump nu på måndag heller då jag har prov på tisdag och måndagen är enda tillfället jag har att plugga till det... Fucking scheisse. Nu ska jag ta ett bad innan jag kryper till kojs och checkar in Scrubs. That fudging program lights up my life. <3 Godnatt små hallon!

Kommentarer
Postat av: danni

mja psykologin både förstorar och är sann. har man problem så äre de där man svarar ja på, men de vet man bäst själv om man ska ta åt sig eller inte..elr gör men de? that's the question

2010-05-06 @ 22:06:01
Postat av: Marie

DANIII; That's true. Tror inte jag ska ta åt mig, behöver inga fler bördor nu. :P

2010-05-07 @ 18:38:20
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0