Tisdag.

Stort prov i etologi igår, gick faktiskt helt okej tror jag. Svårt och utmanande fast faktiskt på ett bra sätt. Idag var det prov i sällskapsdjur, kändes också helt okej. Fick reda på att jag fick mvg- på muntliga nationella, det gör definitivt att mitt betyg känns stabilt. Hoppas det gick bra på de andra två delarna bara. Trodde magen hade blivit bra idag vid middagen, gick skitbra att äta. Men liten stund efter mådde den skit igen och det har fortfarande inte gått över. Två lektioner imorgon som känns en smula värdelösa. Jag tänker inte gå. Har för mycket att tänka på och mår inte tillräckligt bra för att gå på onödiga lektioner. Och jag tål inte min svenska/psykologi lärare heller för den delen. Fuck this shit. Allt känns typ värre för varje dag. Förlåt att jag låter emo och TPL på senaste tiden men jag måste få skriva av mig ibland för att inte få panikattack eller något, ha.

Jag älskar Lisa. Och Sigge också förstås, men Lisa visar en speciell sak då och då som mitt hjärta smälter för. Varje gång när Sigge jamar "aggressivt" när han och jag är i samma rum, och Lisa är någon helt annanstans så kommer hon alltid springande till mig. Som om hon vill kolla läget och liksom försvara mig. Sötan.

Trött. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0