Weekend.

Hejs! Fytusan vad skönt det har vart med en långhelg! Välbehövligt så in i bellman. Är en aning mer avslappnad, vilket är skönt. Hoppas bara det håller sig några dagar till. I torsdags kom ju Christian, Linda och Maximus hit och åt middag och jag bakade mina goda kanelbullar (har jag berättat om  det här? nåväl..). På fredagen kom Johan och Nathalie hit, och då gjorde mamma hemmagjord pizza till middag. På lördagen var det helt sjukt fint väder så då var jag ute så mycket jag kunde. Solade och fick teeny weeny lite mer färg, så jag såg lite friskare ut. Satt i solstolen och lyssnade på musik, kändes precis som om det var sommar ute. Pricken över i var att vi gjorde grillspett med pommes och vitlökssmör till middag. Yummie. Idag har jag fått hjälp med mitt celläraarbete av min käre far, sicken tur att jag har honom. Så nu har jag skrivit klart om allt som har med cellmembranet att göra, så cellkärna imorgon here I come liksom. Fortsätter på matspåret: chicken tikka masala till middag. Imorgon ska klassen åka och vara i hagaparken likaså på tisdag. Det kan nog bli roligt, skönt med omväxling anyways. Nu luktar min äppelpaj i hela huset så nu ska jag fika! :D Ha en bra kväll.

En glad jävel på framsidan igår... ^^


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jotack bara bra ;)



vad gör du ikväll?

2010-05-16 @ 22:35:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: maja

sööt! :D

2010-05-17 @ 08:40:38
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, danke!

Söt bild :)

2010-05-17 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0