Yeah.

Idag bakade jag kanelbullar. De blev jättegoda, in my opinion! Det är typ det bakverket som är roligast att baka för att det är så många etapper so to speak. Jag kände mig som en riktig housewife.^^ Funtar på att slagga snart så att jag inte sover hela dagen imorgon... Och jag känner mig ändå bara ensam just nu, så då kan jag likagärna kolla klart på How I met your mother och sen lägga mig i sängen med iPoden och lyssna slut det lilla som finns kvar på batteriet. Måste se till att ladda den imorgon (note to self)! Inget plugg blev gjort idag, så det måste tas itu med imorgon. Sen får vi se hur det blir helt enkelt. Sov så gott. (:


Anna bannanna och jag on tha expoeeeeeeh.

Kommentarer
Postat av: Anna

Waaay! :D

2010-05-14 @ 21:59:45
Postat av: Marie

ANNA; It's prettyful! :D

2010-05-14 @ 22:01:40
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0