Break.

Fyfasen vad underbart! Vi fick svar på D9-provet igår, det om läkemedelsanvändning. Man behövde 70 % rätt för att få godkänt och för att få intyget, visade sig att jag fick 90 % rätt, alltså 27 av 30!!! :D Jag blev så jäkla glad och lättad, kändes superskönt. Ett plus också att judeprovet gick vägen, kunde svara på allt utom en delfråga utan problem så det är nice. Mvg blir det inte men jag hoppas hoppas på ett vg.

På kvällen var jag hemma med äldsta brorsan och strypbrorsan som var snäll den kvällen (!?). Men detta var bara för att jag tyckte att det var obehagligt att han var gullig mot mig haha. xD Kollade på idol såklart. Sen tog vi fram goa gamla Soulblade. Ett beat-em-up spel (tror det är så det heter) från playstation 1 tiden. Riktigt grymt spel med usel grafik. Kollade när Johan spelade både igår och idag, han SÖG på det men jag ska nog våga ge mig på det senare. Var så himla kul när jag och forna bästisen satt och spelade det hos henne för många år sedan.
Idag har jag typ halvsovit hela dagen vilket faktiskt inte heller har vart så dumt. Skulle nog vilja hitta på nå
got imorgon däremot. Any volunteers? Många har ju rest bort och vissa har helgjour (vilket jag ska ha nästa helg!) så jag får se. Andra är upptagna med annat så jag har nog inte så många val. Snart ska jag nog värma mig en fryspizza om jag inte kommer på någon annan middag. Sen blir det "Så mycket bättre" som går ikväll kl 20 på 4an. ;D Embraces to you all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0