Can this week get any worse?

ALLTSÅ JAG HATAR DEN HÄR VECKAN!! Den har vart allmänt dålig, jag har vart ofokuserat och massa småsaker har stört mig och jag har inte alls mått bra. Igår när jag skulle leta reda på ett arbete som jag hade jobbat med i flera timmar så HEJÅHÅ så var det puts väck. Fanns ingenstans, jag hade jobbat med det 2-3 ggr och helt plötsligt hade det försvunnit. Vartenda ord. Panik, andnöd och tårar. Det var liksom droppen som fick bägaren att rinna över för denna extremt sugiga vecka. Usch. Så idag har jag suttit i över 4 timmar med arbetet och är nästan klar. Gör resten i början av nästa vecka. Ber till gud att jag kan göra jättebra ifrån mig på helgjouren annars tar jag fan och gömmer mig i en grotta i resten av livet. Grunden till en bra vecka är en lyckad helg innan. Jag vägrar vara sämst. Hatar att vara dålig när alla andra är bra. Nästa vecka tillåter jag inte mig bli distraherad!! GODDAMNIT! Idag har jag druckit jättemycket söderte och ätit goda saker i form av brorsans pannkakor, fransk maräng och marshmallows, i olika omgångar förstås. Nu glor jag i samma stund på Project Runway repris. Awesome. Snart ska jag läsa mer i D9 pärmen. Things are starting to make sense.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0