Hej.

Det verkar som om jag helt glömt bort hur man gör när man pluggar. Ska ge det EN chans till ikväll though. Måste nog det, men först ska jag duscha.

Ikväll firade vi storebror Johan som fyller 33 år idag. Lasagne, cola (ja, idag får jag det!!) och tårta. Fick lite kul matgrejer av mor och far. Av mig fick han inget för jag orkade inte köpa något, dessutom fick jag ingenting av honom, sååå. ;)

Idag framkallade vi foton i mörkerrum på fotolektionen. Kul att lära sig hur det funkar. Pretty cool actually. Hade en simpel labb på genetiken, jobbade tillsammans med Angelica. Awesome team yes. Degade sedan med Joss fram till fotolektionen, drog till ICA och köpte ramlösa och mumsmums (low on calories, ohyeah).

Blev strypt av brorsan ikväll, tröck med fingrarna mot struphuvudet. Gjorde asont. Still does. Härlig syskonrelation haha. Får se om jag överlever natten eller om han kväver mig med kudden eller något.

Nu väntar en kall katt på ballen som jag måste släppa in. Sen duschaaa. LEJTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0