HEJJJ.

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik på youtube. Det är tråkigt, men jag har cola och det är gott. Nyligen blev det bestämt att jag ska ha helgjour i helgen, men det är bannemej skönt att ha en överstökad. Den här veckan blir det med fröken Daniela och nästa gång, v. 44 blir det med fröken Anna! ;D Blir nog bra tror jag. Skönt att ha dem innan det blir allt för kallt ute. :) Förra gången blev det mvg så jag ska köra dubbelt så bra dessa gånger så blir det nog prima ballerina. Snart har vi utrotningshotade arter med en av de bästa lärarna, och efter det har jag och Jossan fotolektion.. Har inte haft den någon gång än, så det blir spännande att se hur den kursen är. Hoppas den är rolig, annars blir jag suuuuuuuuuur. Anna hälsar, varför vet jag inte men det gör hon! Hon sitter bredvid och följer varenda bokstav jag skriver. STAAAALKEEEEERRRRR! O.o Tur att inte många läser denna blogg för då kan jag skriva massa hemlisar. :D (jag är egentligen en man, ssshh)

Aja, nu ska jag väl börja avsluta.. Lejtär.


Kommentarer
Postat av: michaela

OMG, ÄR DU EN MAN...??!!! EFTER ALLA DESSA ÅR!!! :D hahaha<3

2010-10-06 @ 18:03:52
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0