Hormail.

Jag vet inte hur många gånger jag skriver hormail istället för hotmail när jag loggar in på blogg.se.. haha. Hormail.. undrar om det finns en sådan service? "Skicka iväg en intresseanmälan till hos på hormail, så får du en präktig hora från oss via din mail!" Bra affärsidé annars?

Nu är helgjouren klar, bara en kvar på hela skolgången nu och den är vecka 44. Sen är helgerna free to be mine. Jag har iallafall vart inomhus i terrarie- och fågelrummet. Städat, matat, vattnat, backspolat, badat reptiler, gjort papegojberikning - the old usual att the animalhouse yes. Igår slutade jag 1 och idag halv 1. Galet nice! Så jag har fortfarande haft mycket tid på eftermiddagarna så man har ju haft lite helg-feeling iallafall. Igår följde Dani med mig hem för ett spontant mission. Tajhaj. Asfint väder ute btw. Nu ska jag nog duscha, sedan fylla på med colan och inte glömma att se på parlamentet som börjar halv 9. Jag, Maria och Jenni har faktiskt pratat om att gå på parlamentetinspelning någon gång, det kostar bara 40 spänn så det är lätt värt det! :) Imorgon är det back to school som gäller, och en riktigt jätteonödig dag. Är sjukt avis på Angelica som är på Kreta just nu...!!! Där skulle man vara alltså... Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0