Inte okej.

Den här dagen är verkligen verkligen fruktansvärd. Vaknade halv 6 med den mest fruktansvärda mensvärken ever. Kändes som någon högg min mage med knivar samtidigt som det kändes som om jag skulle kaskadkräkas vilken sekund som helst. Fräsch tjej, right? Eftersom jag var för trött för att värma vetekudden så stoppade jag en fet kudde under tröjan. Vilken kul överraskning när jag skulle upp 3,5 timme senare.. förstod inte riktigt vad det var där först. :P Sen åkte jag till skolan, spran lite påväg dit och så och det var lite fucked up so to speak. Sen hade jag microbiologi och jag retade mig på allt och alla. Kul tjej, right? Sen tog jag dubbelmacka med skinka och ost från matsalen och ett grannysmithapple. BARA SÅ ATT NI VET!!! Nu sitter jag på svenskan och gör typ inget vilket gör att den här dagen fortsätter att kännas halvt meningslös. Har fortfarande knivar i magjäveln och får inte tag på någon värktablett. Suxx. Vill bara trycka i mig en marabou 200 g och en stor flaska cola men jag SKA JU VARA NYTTIG DEN HÄR VECKAN. Fuck you liksom. Fucking jävla fuck. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0